Contact

Klachten?

Ben jij ontevreden over Huize Levensruimte en wil je een klacht formuleren?

Neem dan zo snel mogelijk contact op met Greet Put, personeelsdirecteur of Luc Raymaekers, directeur. Zij zorgen ervoor dat je klacht bekeken wordt en proberen er een oplossing voor te vinden.

Voor klachten waarmee je desondanks niet bij ons zou terecht kunnen, kan je je steeds richten tot de klachtendienst van Jongerenwelzijn, het agentschap dat instaat voor de bijzondere jeugdzorg in Vlaanderen en bijgevolg ook Huize Levensruimte:

Je kan bellen naar de JO-LIJN : 0800 900 33.  
Dit is een gratis nummer en is er speciaal voor kinderen, jongeren en ouders zoals jij. Je kan er naar bellen op maandag, dinsdag en donderdag van 10 uur tot 13 uur en op woensdag en vrijdag van 13 uur tot 17 uur.

Je kunt ook schrijven: JO-lijn, Ellipsgebouw, Koning Albert II-laan 35 - bus 32, 1030  Brussel of mailen naar jo-lijn@jongerenwelzijn.be.