- Ouders
- Jongeren
- Hulpverleners
- Virtuele rondleiding
- Aan de slag bij ons
- Sponsors
- Contact
Ouders
Wanneer je niet tevreden bent met iets wat iemand doet, of je bent het niet eens met de dingen die gebeuren of beslist worden, dan kan je hierover praten met een begeleider of de hulpverleningscoördinator.
Zij zullen jou dan helpen om een oplossing te zoeken voor jouw probleem. Komen jullie er samen niet uit, kun je contact opnemen met Cindy. Ook zij zal jouw verhaal beluisteren. Je kunt een melding doen. Als je ontevredenheid zo groot is, kan het zijn dat je een klacht wil indienen. Dit kan je doen door jouw klacht te vertellen aan:
Deze mensen zorgen ervoor dat je melding of klacht bekeken wordt en proberen er een oplossing voor te vinden.
Er is ook nog Opgroeipunt. Opgroeipunt is elke werkdag telefonisch te bereiken van 8.00u tot 20.00u (078/170 000). Je kunt ze ook contacteren via het contactformulier (Opgroeipunt | Opgroeien) of per brief (Opgroeipunt, Hallepoortlaan, 27, 1060 Brussel).
Voor klachten in verband met de verwerking van je gegevens en/of je privacy kun je terecht bij de Vlaamse Toezichtcommissie.