Wat als... ik niet tevreden ben?

Wanneer je niet tevreden bent met iets wat iemand doet, of je bent het niet eens met de dingen die gebeuren of beslist worden, dan kan je hierover praten met een begeleider of de hulpverleningscoördinator. Zij zullen jou dan helpen om een oplossing te zoeken voor jouw probleem. Als je ontevredenheid zo groot is, kan het zijn dat je een klacht wil indienen. Dit kan je doen door jouw klacht te vertellen aan:

  • Je eigen individuele begeleider
  • Cindy Rutten: zorgcoördinator, kwaliteitscoördinator en DPO
    • Cindy kan helpen wanneer mensen het niet eens zijn met elkaar.
    • Cindy zorgt ervoor dat al jouw gegevens veilig worden bewaard.
    • 011 / 78 08 88
    • kwaliteit@huizelevensruimte.be
  • Elly Paessens

Er is ook nog de JO-LIJN. Deze kan je bereiken:

  • Via telefoon: 0800 900 33
  • Via mail: jo-lijn@opgroeien.be
  • Via post: JO-lijn, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel